Friday, June 1, 2012

memories and inspiration




styling + photography : dietlind wolf


available via taverne agency 
paul made a wonderful inspiring issue, and he is so right being proud of it,
as i am ,being published with my flowerbouquets 
inspired by my belgian  fleamarket finds,

10 comments:

  1. Hallo Dietlind,
    mir gefallen Deine Fotos sehr, sehr gut... und für 'sweet paul'... wow!

    Grüße von Ariane.

    ReplyDelete
  2. Love it love it! Wonderful vintage with flowers.

    ReplyDelete
  3. Oh what a GORGEOUS colour scheme, one of my favourites you've used!!! Beautiful!!

    ReplyDelete
  4. I'm in love with your art!
    Fabulous

    ReplyDelete
  5. Great colours my favourite is the greens!
    Carla x

    ReplyDelete
  6. Liebe Dietlind,
    ich schaue immer wieder gerne hier vorbei, um in den wunderschönen Bildern zu schwelgen- vielen Dank für das Teilen Deiner Arbeit! Besonders haben es mir Deine Keramikkreationen angetan-wunderschön.
    Ich weiss nicht, ob Du Blog-Awards magst, vielleicht magst Du ja einmal bei mir vorbeischauen. Falls nicht, betrachte diesen hier einfach als Weiterempfehlung einer begeisterten Mitleserin.

    Viele Grüße

    Kristina

    ReplyDelete
  7. wunderwunderschön!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...